Lalalalaa şeker yüklemesi yaptırdım ama herşey normal çıktı bu benim ikinci gebeliğim ikinci kızım, ilki 38+0da 3400 gram doğmuştu oda biraz ileriden gidiyordu ama bu kızım daha tombik olacak sanırım 🥰 özellikle yediğim hiç birşey yok gerçekten benim kilo almamda durdu son bir buçuk aydır sanırım her yediğim bebeğe gidiyor 🙈