Bende Merve uğura gittim en son ama pek memnun kalamadım hem geç geliyor saatimde kesinlikle giremedim sürekli araya birilerini aldı ,çok kısa ultrasonla baktı resim bile vermedi ben soru sormasam bişey söyliceği yoktu açıkçası Fatma elife gidiyordum normalde o daha iyi.Birdahakine bulabilirsem Zeynep inciden düşünüyorum randevuyu