Alp-oyku123 Merhaba arkadaşlar 13 haftadayız sabah kalktıgımda kahverengi aşırı kanamam gelmiş camasirim tamamen ıslaktı.hastanedeye geldik yarış verdi proluton iğne ve prorgestan hap basladi. Basina oboylr birssy gelip iyo olan oldumu morale çok ihtiyacım var😔😔😔 kalp atosimiz var şükür
Merymery2233 Alp-oyku123 bende olmuştu oğlumda sonra hemen toparlandım hiç merak etme 13 haftalıksa büyümüş zaten rabbim sana bağışlasın duam seninle 🙏🙏