Kızlar Merhabaa 🌸 Sezeryan dikişimde kızarıklık ve kabarıklık var 25 ay oldu doğum yapalı uzun zamandırda böyle ama herhangi bi akıntı ağrı ateş falan hiç olmadı sadece bazen kaşınıyor bazı yerleride sızlıyor gibi oluyor ama saniyelik sürüyor ağrı akıntı olmadığı içinde önemsemedim böyle bir şey yaşayan var mı