ogretmenblg Selam hanımlar adetime 4 gün var 10 güne yakındır göğüslerimde kaşıntı var baktığımda gebelik belirtisi olabilir diyo internette bu ayda femara kullandım böyle bir durum yaşayan oldu mu?