Kızlar doğum başlamadan önce sürekli çatı kontrolü yapılıyormuş ve çok aciliymis.Cati kontrolü yapılmasını istemediğimizde bizi azarlarlar mi yoksa anlayış gösterirler mi ben şuan doğumdan değilde en çok çatı muayenesinden korkuyorum bunu yaşayan var mı ?