Esra_1609 Beta 2 maalesef bebek yok kadın doğuma randevu aldım gecikmenin sebebini öğrenmek için canım Aysinnn
Nacyax anneeolmkkk olabilir çünkü 1 hafta gecikmeyle kan tahlilinde 8.65 le öğrendim çok başındaydı canım sen de de öyle olma ihtimali var
ZZ-P Nacyax benım degerim de 8 miş dün kan verdım 3 gün gecmisti reglim yumurtlamam da 3 gün sonra oldu geç döllenme mi acaba idrar testinde de cok silik cıktı gecikmenin 2.günunde test yapmıstım
Gizem1504 anneeolmkkk çok sevindim senin adına :) bnm adetim 4 gün gecikti negatif idrarda bekliyorum
anneeolmkkk Gizem1504 mutlaka bekle benim 1 uygulamaya göre 7 gün gecikti birine görede 4. Ve kan testim çıkmadan 2 gün önce test yapmıştım yime negatifti. Bir günde bile dönebiliyor yani 😍
Gizem1504 anneeolmkkk adet belirtim yok kasık ağrılarım sırt ağrım fazla bi kaç gün daha bekliyim bakalım
Gizem1504 anneeolmkkk belirtim çok 1 gün arayla ilişki yaşandı nasip diyim bu hafta okmazsam kan veriyim
anneeolmkkk Nacyax çarşamba günü tekrar kan vereceğim canım ilk 4 küsür çıktı 5 saat sonra tekrar bakıldı 5in üstüne çıkmıştı😍
Nacyax anneeolmkkk çok sevindim bende bu haberleri çok bekledim O yüzden kimden duysam kendimin gibi seviniyorum 😍😍😍