dyann1 belirti olmak zorunda değil canım çoğu gebe belirtisiz geçiriyor hamileliğini
Bendede bulantı yeni yeni başladı mesela geçen hafta sen gibiydim yorgunluk hissi kasıklarda batma gibi bu hafta kalp atışı dinlemeye gidicem geçen hafta bebeği gördüm