Merhaba arkadaşlar geçenlerde bir Post açmıştım burada kayınvalide kayınpeder diye Neyse şu anda da Kiradayım evimizde şu anda tadilatta bir hafta içinde tadilat bitecek tadilat bitince aldığımız eve taşınmayı planlıyoruz yani Kayınpederim Öyle düşünüyor öyle söyleyeyim boşu boşuna kira ödemeyelim artık diye ve doğum ama 28 gün gösteriyor uygulamaya göre tadilat bittikten sonra evime daha temizlik yapılacak taşıma işleri falan filan Stres yaptım siz olsanız ne yapardınız taşınır mıydınız taşınmaz mıydınız doğumdan sonra taşınalım dedik bu sefer de o ev boş duracak burada Hala kira ödeme ödemeye devam edeceğiz Eşim diyor sen bir şey yapmayacaksın hani ama bilemiyorum yani ne yapacağımı