Glsh23 merhaba güzel anneler omega olarak i mom omega kullananlar var mı faydasını gördünüz mü acaba ben yeni başladım
cakebabe Glsh23 ben 3.ayda başladım sonuna kadar kullandım fayda gördüm mü görmedim mi bilmiyorum hiç düşünmedim neyden fayda görmek istiyorsun 😂
Lucy2535 Glsh23 Ben bir kaç ay onu kullandım sonra başka içeriği aynı başka muadile geçtim memnundum birde detaylıda doktor bu haftada 400-450 gr çıkıyor bebek dedi 540 gr çıktı etkisi vardır ilacında mutlaka
babyiscoming_ Glsh23 bende pregna omega kullanıyordum ama eczanalerde bulunması çok zor hepsi sipariş üzerine getiriyor. İçeriği aynı diye imom kullanmaya başladım bebek gelişiminde olumlu etkisi var bence
Merve-metin Glsh23 10.haftadan beri kullanıyorum İmom yani bebeğimin gelişimi haftasıyla uyumlu gidiyor şuanda
Glsh23 erken doğumu engelliyor cakebabe erken dogumu engelliyor beneğin gelişimi kilosu iyiye gidiyor gibi faydaları çar bunları yaşayıp kullanınca fayda görenler var mı diye sormuştum
Glsh23 erken doğumu engelliyor cakebabe erken dogumu engelliyor beneğin gelişimi kilosu iyiye gidiyor gibi faydaları çar bunları yaşayıp kullanınca fayda görenler var mı diye sormuştum
Merve__26 @Glsh23 ben kullanıyorum gözle görülür şu an bi fayda görmedim ama doktora kontrole gidince anlaşılacak 😊
Bir_nazenin01 12 haftadan beri kullanıyorum bende saç dökülmelerim azaldı tırnaklarım da hızlı uzamaya başladı bebeğim de hep haftası ile uyumlu çıkıyor işe yaradığını düşünüyorum