Merhaba hiç bir isim içime sinmiyor sadece biraz Eliz ismi içimi kıpırdattı 🥹 Onada bir sayfa kaynağını belirtmeden Elizabeth in kısaltması caiz değil falan yazmış kafam karıştı. Böyle birşey duyan var mı yada artık lina, asel vb isimler dışında modern isimlere açığım 🤭
İki isim koyacağız büyük ihtimalle biri Ece olacak yanına başka arıyoruz teşekkürler 🥰