Dün biraz ayakta kaldım ondan mı bilmiyorum ama karnım inanılmaz sertleşiyordu sancı yok sadece taş gibi olup geçiyordu. Dün gece yerimden bile hareket edemedim sancı asla yok ama karnım acıyordu yani bildiğiniz et kısmı acıyordu böyle ateşe çok yakın oturmuşum sanki öyle bi yanma gibi. Hem sertti hem o şekilde acıyordu. Bugün uzanıyorum sürekli ama kalksam sanki yine öyle acı başlayacak bu neden olur bilgisi olan var mı? randevuma 10 gün var daha acaba kontrole mi gitsem yine de? planlı sezaryen olacağım 17 Aralıkta normalde.