Kızlar selam, 9 haftalık gebeyim. Sırt üstü yatmak çok rahat geliyor televizyon vs izlerken gece yan dönü uyuyorum ama gün içinde uzandığım zamanda genellikle sırt üstü yatıyorum. Sanırım sırt üstü yatmak sakıncalıymış. Gebeliğin başından itibaren mi sakıncalı 🥹