İdrarda proteğin kaçağı ve tansiyon yüksekliği preeklemsi (gebelik zehirlenmesi ) dir , ben geçen yıl bunu yaşadım erken doğum oldu ve bebeğimi kaybettim . Tek çözümü kan sulandırıcı kullanmak varsa tansiyon ilacı, tuzsuz beslenmek. Şimdi 24+5 Deyiz sıkı takiple ileriyor gebeliğim . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin .