Esra33- bende 3 kez düşük yaptım. İçinden nasıl geliyorsa öyle davran. Ağlamak geliyorsa otur tüm gün ağla tüm içini dök.
Sonra meşguliyetlerinengeri dön. Her gun aglamamalisin dünyada okadar büyük dertler varki. Sağda solda olup biten olaylari görüp duyunca insan zamanla buna da şükür Allah’ın bir bildiği var diyor. Düşük nedeni sagliklisz gebelik oluyor genelde. Ya da hayırsız evlat olsaydı diye aklımdan gecmsitir hep. Ben çok dua edip Allah’a sığınmıştım. Bana gelen en güzel terapiydi. Zikirler dualar.
Rabbim en güzel zamanda anne olmayı nasip etsin size. ❤️