Hryedz Bebeğim olması gerekenden aşağıda sımdılık rahim agzı kısalıgı yeterlı fakat dr yarım saat sonrasına garanti veremem dedi sureklı asagıda bır baskı agrı hıssedıyorum sızde durum nasıl erken dogum rıskı olusturdu mu?
umutluanneadayi Hryedz 12+5 teyim benim bebeğim de aşağıda bol bol yat uzan dedi kendini yormayacaksın dedi sadece tuvalete gidebilirsin onun dışında elini bişeye sürme dedi
susam_18 Hryedz 26.haftadan beri baş aşağı ve olması gerekenden baş aşağı 33+0 oldum sadece yatıyorum kasılmalar zorluyor sanki daha çok indi gibi aşağıya bu gece öyle hissettirdi. Erken doğum riskim var zaten
aslhnkrts9 Hryedz detaylıdan beri benimde aşagıdaydı bu durum tek başına erken doğum unsuru değil demişti doktorum ben 34 de doğurdum ama bu haftaya gelene kadar hep yattım. Tuvalete otururken bile doğuracam sanıyordum aşırı basınç oluyordu her an çıkıcak sanıyordum. Kendini yorma uzan dinlen bolca stresten uzak dur Allahın izniyle zamanında gelir inşallah bebişin
Hryedz susam_18 bende cok korkuyorum hareketlerı oyle asagıda kı hem cok can yakıcı 😦 sağlıkla gelsınler ıns 🙏🏻
eylul031989 Hryedz Merhabalar, ben de 37+1’deyim. Bebeğim 2900 gram. Bugünkü kontrolde doktor ilk sezeryan dikişine dayanmış. 3mm bir şey tutuyor onu diyordu. Planlanandan erken zamana aldı. Haftaya çarşamba alalım dedi. İnşallah o zamana kadar durur.