Merhaba 3. Denemem iğne ile geçen ay 14. Gün pozitif görüp 18. Gün regli olmuştum ondan bir önceki de 18. Günde regli olarak bitmişti ve geçen ay tüm belirtileri yaşatım bitane yumurtam büyümüştü bu ay 2 tane güzel büyümüştü ama hic belirtim yok gaz zaten iğneden dolayı herkes de oluyor onu belirti olarak saymıyorum sizce test için 18. Güne kadar tekrar beklesem mi ? Kan vermekten de negatif görmekten de bıktım zaten bu ay hic düşünmedim dikkat de etmedim pıhtılaşma var mı diye test verdik eşim ile bi yandan onun sonucu bekliyorum geçen sene bir kimyasal geçirmiştim olumsuz birde aşılamam var hsg filmi temiz