Kızlar benim kafam çok karıştı deneyimlilerden yardıma ihtiyacım var. Regl tarihime göre 32+3 olması gerekiyordu ama doktorum geç döllenmeden dolayı 30+5, bacak boyu 36 kafası vücudu 34 dedi bu kadar önden gitmesi normal mi yaşayan oldu mu ? 1-2 hafta olsa okey de bacak 6 hafta nasıl önden gider anlamadım hiç