snglaltn Arkadaşlar en son doktora Salı gitmiştim 7 haftalık kalp atışı duyduk hiç bi sorum yoktu 3 hafta sonra gel dedi 26sında arkadaşlar nasıl dayanıcam o zamana kadar kanama ağrı olmadıkça sağlıklıdır dimi ben dayanamıyorum önceden her hafta gidiyorduk
isiksinem45 snglaltn Valla canım bende aydan aya gidiyorum sabırsızlıkla bekliyorum 3 gün sonra randevum var ama keşke hergun gitsemde görsem korkma inşallah biseyin olmaz
Kubraasat Benimde ayda bir gel dedi ama ben arada bir kere de devlet hastanesine randevu alıp gidiyorum 🤫