9+5 haftalık hamileyim, bulantı ve kusma için prilam kullanıyorum günde 4 tane ancak ona rağmen bulantı ve kusmalarım devam ediyor. Doğru dürüst yemek yiyemiyorum. Şu bile günde 1 bardaktan fazla içemiyorum. Doktoruma sordu. Acile gidip serum alabilirsin dedi. Bu durumu yaşayıp serum alan var mı aranızda ? Serumu ne sıklıkla alabilirim doktora bunu da sordum ama ona cevap vermedi sağolsum kontrolüme de 1 hafta var . Serum almak gerçekten rahatlatıyor mu yaşayan var mı yazabilir misiniz lütfen 🙏🏻