Berivanserkan Kizlarr birşey soracam bilen vardır aranızda mutlaka şimdi ben 32 haftalikken çalışabilir raporu almıştım haftaya 37 hafta+5 günlükken dr a gidecem çalışamaz raporumu alacam benim e devlette ssk m aktif diyor ama rapor başlangıcından sonra muhasebecim ssk n gözükmez dedi rapor çalışamaz olduğu için şimdi kafama takıldı haftaya çalışmaz raporu alınca ssk m gözükmezse rapor da sknti olur mu ki yani ssk bunu ödemez mı bana muhasebecim sknti olmaz öyle oluyor dedi raporlu olduğun için kafam karıştı
Marpling Berivanserkan canım emin degılım ama sorun olmaz bence postun görülsün yukarıda kalsın diye yazıyorum
Sura2 Berivanserkan canım sen çalışmasanda işten de ayrılsan ssk 120 gün işler endişe etmeni gerektirecek bi durum yok. Ayrıntılı bilgiliyi mesai saatinde SGK yı arayıp sorabilirsin.
esraalican0109 Canım yanlış bilgi vermiş . SSK yatmadan skk ödeme yapmaz zaten iş yeri seni shıfte raporlu yazacak muhasebe öyle bildirecek
Berivanserkan esraalican0109 ben raporumu muhasebeciye verince işleyecekmiş öyle dedi bugün sonra gözükmez raporlu olduğun için dedi