Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim erkek bebeğim olucak inşallah 19 haftalıkken doktor bebeğin beyninde kist var dedi üç tane ayrı doktora gittim dow sendromlu olabilir dedi karnından sıvı alıp yurt dışına göndericez sonuç kesin öyle belli olur dedi başına gelen varmı bizim gibi 🥹