AysenurBerkay Merhaba arkadaşlar bende hamile olduğumu bugün öğrendim kan tahlilinde sonucum 1954 çıktı bu sonuca göre 4-5 haftalık hamileymişim fakat doktor karından ultrason muayenesinde keseyi göremedi. Henüz çok yeni olduğu için görünmeyebilir pazar günü tekrar gel dedi. Aranızda bu şekilde bir durum yaşayan var mı? Bu haftada kesenin görülmemesi sizce normal mi? İlk hamileliğim yrdımcı olursanız çok sevinirim.
Edaasik AysenurBerkay bende 4 haftalıkken görünmemişdi sonra 5. Haftada cok ağrım vardı dış gebelik olabilir diye altdan bakmışdı o zaman göründü kese untrasyonda 6 haftalıkken gözükdü canım daha cok erken kalb atışını bille 8 haftalıkken duydum
Babyloanding AysenurBerkay canım şuan bende son adet tarihime göre 5+3 haftalığım. Dpktor değer 2000-3000 olmadan görünmez dedi bende daha yarın gidicem görmeye. Sen sıkıntı yapma kendine bence
AysenurBerkay Deletedmom667 Ayyy sevindim gerçekten birazcık kafama taktım sanırım, çok teşekkür ederim yanıtınız için. Sizinde Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallahhh 🙏🏻🙏🏻
AysenurBerkay Solmazaltinisik Vajinali kendisi teklif etmedi bende sunmadım açıkçası, birde etraftan çok duydum hamilelikte vajinal muayene zararlı diye, belki gerçeklik payı yoktur ama korkuttu beni bu durum
Xmom Canım benim sonucum 508 cıktı ondan 8 gün sonra doktora gittik vajinal muayenede göründü. 2 günde bir 2ye katlanıyor 5000 civarlarında ultrasonda görünüyormuş genelde ama herkesin farklı tabiki sen canını sıkma bir kaç gün sonra görünür
AysenurBerkay Xmom inşallahhh inşallah o zaman kafaya takacak bişey yok diye düşünebilirim :) Çok teşekkür ederim Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
AysenurBerkay Edaasik Harikaa 👍🏻 O zaman beklemekten başka çarem yok umarım bende de görünür.. Allah kucağınıza aşmayı nasip etsin sağlıkla 🙏🏻
Xmom AysenurBerkay Amin canım hepimize.. sürekli kafana takarsan kötü olur iyi düşün iyi olsun. Bebeğin seninle sonucun da güzel çıkmış henüz daha görünmek istememiş annesi🤗
AysenurBerkay Babyloanding Hadi inşallah o halde ☺️ Umarım bende de görünür ilerleyen günlerde , Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Yalinn8 AysenurBerkay 5 i geciyordu alttan muayeneyle gorundu. ilk 3 muayenemi alttan oldum, cok da olan kadin var. Etraftan bu konuda duyduklariniz dogru diil. 2.secenek olsa da vajinal muayene her zaman daha net sonuc verir😉
Babyloanding AysenurBerkay sağol canım inşallah sağlıklı bi gebeliğimiz sağlıklı bebişlerimiz olur :)
GozdeCemre AysenurBerkay benimdd 5 hastalıkken gözükmedi 1 hafta sonra gel defi ben 2 hafta sonra gittim garanti olsun diye kalp atışıyla birlikte karşıladı korkma canım erken daha
Bulutlu Canım benim durumumu anlatayım sana için tam rahatlasın 😄 4 haftalık hamileyken betahcg 9772 çıktı. Doktor keseyi göremedi. Bi de bana diyo ki sen 9 haftalık hamilesin kesen Yok yatışını yapalım dış gebelik. Çıldırdım resmen. Bu gittiğim devlet hastanesiydi. Ordan çıktık eşimle özele gittik. Doktor baya bastırarak uzun uzun baktı ultrasonla. İşte kesen burda rahmin arkaya dönük bi de bakmayı bilmiyorlarmış dedi 😄 Senin de görünür iki haftaya kadar