Hanımlar merhabalar. Benim kızım 15 günlük. Bir türlü beze alışamadı. İlk zamanlar çok güzel yapıyordu sık sık beze şu bir kaç gündür özellikle artık doğrudüzgün beze yapmıyor. Çiş yapıyor biraz altını açınca kakasını, çişini yapıyor. Gerçekten yormaya başladı artık bu durum. Gece gündüz böyle. Büyük tuvaletini yaptığında benim üstüm başım da, değiştirdiğim yer de batıyor. Dün gece 3 kere üstümü değiştirdim artık.
Çok fazla ıkınıyor kendini sıkıyor, gazını da tutuyor böyle olunca. Karnından gaz sesleri geliyor resmen. Bez markası sleepy kullanıyorum.
İdrar yolu enfeksiyonu var biraz acaba çişini falan da tutuyor ondan dolayı mı oldu diye düşünüyorum artık. Bugün doktor kontrolümüz var orada da soracağım.
Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
Nasıl düzeltebilirim bu durumu yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.