32 haftalık hamileyim 3. Hamileliğim bu .
2 çocuğum var ikiside sezeryan oldu normal doğım sancısı nedir hiç bilmiyorum buda sezeryan olacak haliyle bebek dünden beri çok aşşada kasıklarım dan da aşşada hareket ediyor orama dokunuyorum bebek tekme atıyor ay çok tuhaf geldi normal mi bu durum dün gece de belim ve karnım çok ağrıdı