melike180423
Hiç stres olma canım 🫶🏻🌸
Benimkide geç girdi 40+5 deyim bende
Naptın dersen sürekli yürüyüş yaptım , merdiven inip çıkmak aşırı iyi geldi hatta bugün doktorumda dedi bayağı aşağı inmiş diye merdivenle kendini yormadan sürekli inip çık .. ayrıca çömelip kalktım kendimi kasmadan ve ördek yürüyüşü yaptım gerçekten bunları yapmam çok fayda sağladı
Hayırlısıyla gelsin inşallah 🫶🏻🌸