-guzelanne1 Kızlar kürtaj oldum 15 gün sonra test yapmaya başladım bu şekilde çıktı sizce çatlamış mı yoksa akşam mı tamamen çatlar
Amonim -guzelanne1 yumurtlama günlerinde idrara damlatınca hemen beliriyor mu çizgi yoksa zaman gecikince mi belirip koyulaşıyor 💕
-guzelanne1 Guneyinannesi1 Amonim canım bakar mısnız ilişki öncesi tekrar yapayım ikinci çizgi iyice silikleşmi diye ama tekrar daha da koyulaşmış neden sizce
-guzelanne1 Amonim Amonim hemen beliriyor canım normalde o kadar zor görüyordum ki çok geç çıkıyordu iki gündür anında beliriyor
-guzelanne1 Guneyinannesi1 yumurtlamanın 48 saat sürebileceği yazıyor öyle olabilir mi acaba yoksa kürtaj sonrası hormonlarım hala bu kadar yüksek midir