Zuluss Bazen oram ağrıyor gibi tuhaf bir şey oluyor acaba doğum yakınmıki daha 34 haftaya geçtim ayaktada durmuyorum hep uzanıyorum
BenimBalBidigim Zuluss Herkes bu yoldan geçiyor .. sakin ol 🫶🏻🌸 Allahım en güzel şekilde atlatmanı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Zuluss Adensah hiç demedilerki bana sadece ilk hamileliğin normalmiydi sezeryanmıydı dedi bende normal dedim seçenek sunmadılar
Adensah Zuluss ben çok istiyorum normal olsun ama bebeğimin kilosu çok önden gidiyor artı ümidimi kaybediyorum 😂
[silindi] Benim de 30+5te böyle oluyor, biraz uzun yürüsem falan canım acıyor. Eve gelip uzanıyorum hemen. 😐
Zuluss [silindi] ben yataktayım zaten yatıyorum hep ama dün birde bu gun orama hafif ağrı olup duruyor sonra
Adensah Zuluss 38+4 üm şuan 36 haftalıkkn gittim 3700 dü kilosu benim kilom değil canım bebeğin kilosu
Zuluss Adensah kız bebeğin yazacaktım aceleye geldi gönderdim😄😄benim bir hafta önce kontrolümde 32 haftada yani 2 kiloydu şu an bilmiyorum 25 gidicem kontrole