Zorlu geçen hamilelik sürecimin sonuna geleceğimi hiç hayal dahi edemiyordum. Sanki süreç hiç bitmeyecek gibi geliyordu. Özellikle zor geçen gebeliklerde bu böyle bence. 😂
8 Kasım 38+5 de kızım dünyaya geldi. 🥹Hamileliğim zor geçti doğum hikayem mutlu bitsin diyordum travmatik bir süreç yaşadım, yaşıyorum. O yüzden anlatmak ve korku salmak istemiyorum. Şahsen ben buradaki şeyleri okuyup çok etkileniyordum. Herkesin bambaşka bir hikayesi var sonuçta. Sadece şunu bilin her zorluğa rağmen insan karşısında bebeğini görünce gerçekten buna değermiş diyor ve biz anneler gerçekten çok güçlüyüz. 🤗 Kalan hamişlere kolay doğumlar diliyorum.