Gunduzanne korkmanıza gerek yok bebeğe bir zararı yok çünkü. Ben şeker hastasıydım hamile kaldığımda yeni insüline geçmiştim şuan 2 farklı insülin kullanıyorum günde 4 defa yediklerine dikkat etmen gerekiyor ve eğer hareket kısıtlaman yoksa hareket bir de bol su şekeri dengede tutuyor. Sadece ekmek, pirinç makarna, börek vb. şeylerden uzak durman gerekiyor artık. Ve ölçüm yapabilirsen yapmanı öneririm çünkü her yiyecek her bünyede aynı etkiyi yaratmıyor. Ben şimdi 14+2 yim doktor bebek büyüdükçe insülin ihtiyacın artacak demişti. Düşüşler yaşadım bir ara ama sık sık değil onun içinde hemen meyve suyu içmen şekerini yükseltir. Meyve suyu diyorum çünkü kana en çabuk karışan o.