zeynep25022018 Kızlar biz şu an tam 6+6 haftalığız . doktora gittiğimde keseyi görmüştüm 5 haftalıkta acaba kalp atışını duyabilir miyim gidersem
Tgball zeynep25022018 ben de perşembe 6+6 olacağım. O zaman doktora gitmeyi düşünüyorum. Umarım görürüz oluşumu ve kalp atışını duyarız. Beklemek zor oluyor :)