User658383839 Kızlar sağlık ocağına gittiğim de 5 sene falan olmuş ben tetanoz aşısı olali okuldan kalma falan İlk dozu olucam bugün ama kararsız kaldım doktorum da hastane de yok izinliymis 1 hafta🥲 o yüzden soramadım. sizler oldunuz mu?
Merve-metin User658383839 evet oldum olman gerekiyor sonuçta doğum ve kullanılan aletler temizde olsa insan hep düşünür ya paslıysa ya bişey olursa diye ilk dozu oldum 2.dozu 22 kasımda olacam olman gerekiyor bence ki zaten 5 yılı da geçmiş koruyuculuğu bitmiş yani
tazebiirannee User658383839 ben oldum doktorum olmam gerektiğini söylemişti. Sağlık ocağında oldum hemde
BenimBalBidigim User658383839 Merhabalar 🫶🏻 Benim doktorum bir tane ol ikinciyi olma dedi Zaten 4 yıl önceden bir doz tetanoz olmuştum.. Bebek için mutlaka ilk dozu ol ama ikinciyi olmak zorunda değilsin dedi🥰 Sağlıkla gelsin inşallah 🌸🫶🏻
User658383839 bengu_10 kız şuan 20 yaşındayım 😂 hemen hemen 5 yıl olmuş demek istedim işte anla yahu 😂
Buglemyumakgur Ben oldum açıkcası tetanozun önemli olduğunu düşünüyorum 2 doz oldum hatta şuan 28 haftalık hamileyim bir sorun görmedim yaşamadım
bengu_10 User658383839 ayy benim kafa gitti 15 yalında vurulsa şuanda 18-19 yalında olması gerekiyor diyorum toplama yapmayı unuttum bir an 😅😅
User658383839 BenimBalBidigim teşekkür ederim bende zaten önceden olduğum için 1 doz gerekli gördüler sağlık ocağındakiler ikinciyi olmicam sanırım bir de kendi doktoruma sorarım 🙏🏼🫶🏼
Baby_B User658383839 oldum 1.dozu. 2.dozuda araligin basinda olucam. Olun derim.Doktorunuz olun diyecektir
Minedmn User658383839 ilk gebeligimde olmuştum iki sene geçti daha ikinciye gebeyim olmadım kendi tercihim
Halimegamze User658383839 evet oldum ben doktorumda 2 doz olmamı önermişti zaten. İlk seferinde biraz kol ağrısı yaptı bana buz ile kolay geçti. İkici de birşey olmadı