Dorukmerve Evet Şubat ayında geçirdim değer güzel yükselmedi, öğrendikten birkaç gün sonra kanamam başladı acile gittim beta hcg düşüyordu. Kimyasal gebelik geçirdiğimi kanamada adet olduğunu onunla birlikte atacağımı, değerin sıfırlanacağını söylediler. Öyle de oldu. Sen yine de bi git için rahat etsin çok geçmiş olsun❤