minikmucizem20 Kızlar 36 . Haftadayım doktorum pazartesi içme dedi ama korkuyorum bişey olmaz dimi kan akışını sağlıyordu da bebeğe bişey olacak diye korkuyorum 25 kasımda doğumum
Bhrdnz minikmucizem20 doktor bırak dediyse bir sorun olacağını sanmıyorum ben de bugün bırakacağım sanırım ama yine de arayıp sorun içinize sinmezse
edaa485 minikmucizem20 ben ecopirin ve oksaparı birlikte kullanıyordum. 31. haftada ecopirini bıraktırdı. Oksaparı hala kullanıyorum, sancın başladığı an vurma dedi onu da
Zorlu minikmucizem20 ben coraspirin kullanıyorum ılkınde 35 e kadar kullandım sonra braktırdı hergun kendime kleksan iğne yaptım 38+4 te sezeryan oldum. Aspirinlerde ani sezeryan olursa bir hafta öncesi brakılması gerek oldugu ıcın doktorlar riske atamıyor. Kleksan ıgnenın etkısı 24 saat oldugu ıcın onu son haftalarda kullandırıyorlar. O yuzden braktırmıstır sıze.
Bhrdnz minikmucizem20 Bugün kontrole gidiyorum 20 Kasım’da doğum var ne zaman bırakacağımı söyleyecek
edaa485 minikmucizem20 erken değil aslında, ecopirini 32. haftadan sonra kullanmak pek sağlıklı olmuyor. Ani doğum anında kanama riski çok fazla ve biraz araştırırsanız 32. haftadan sonra kullanımı doktorlar tarafından pek önerilmez