elifdemir09 Allah kolaylık versin eminim ki çok zordur ben şimdiden bittim işe gidip gelmek çok yoruyor ilk gebelik olduğu için de tabi biraz tedirginlik var bende perinatoloji takipliyim kalp rahatsızlığım var muhtemelen sezeryan olur gibi geliyor ama bilmiyorum tabi doktor neyi nasıl uygun görürse