2Princess1Mom Sedef-0131 Benımde 4 gün kala testlerim böyleydi. Bugün 2 günüm geçti tekrar test yaptım iyice koyulaşmış. Kan verdim. Hayırlı olsun🥰
2Princess1Mom Sedef-0131 Kan testiyle emin olursun o zaman🙏 ben 6-7 test yaptım kimi negatif kimi pozitif çıktı hangisine inanacağımı şaşırdım hatta. Günümde geçince tekrar yaptım pozitif. Kan sonucum çıkmadı daha
Sedef-0131 2Princess1Mom Susu45 kan sonucum beta 2.30 doktor gebelik yok dedi ama adetim daha geçmedi normalde beta hiç yoksa 0 olması mı gerekiyormuş
Susu45 Sedef-0131 5 altı yok diye biliyorum ama bekle istersen regle 6 gün varken benim 36 çıkmıştı betam