Benimkiler böyle uzaktı hatta ailede yok doğal yolla oldu hep bir kese kaybolabilir diye düşündüm .ama şuan ikisinde de bebe var .Allah gönlünüze göre versin .ama ben iki Kese görüyorum sadece doktorlar sonradan kaybolma durumundan dolayı ilk haftalarda kesin konuşmuyorlar