Yenianne6161 Günaydın herkese, 31. Haftadayız bir gün çok hareketli bir gün durgun oluyoruz sizde de öyle mi? Bebislerin bir günü bir gununu tutmuyor sanırım 😀
Selcantvsn Yenianne6161 ay benimki de öyle hatta iki gün oluyo bazen çok tembel galiba bende 31 haftadym
Bensuy Yenianne6161 ben de 28 haftalığım çok düzensiz saatlerce hissetmeyip bi 15-20 dakika kımıl kımıl olduğu oluyor. Tekme diyebileceğim kadar güçlü bir hareket de hissetmedim henüz ama dışardan bakınca karnım dalgalanıyor bazen. Sizin de böyle mi acaba? Çok hareketli dediğiniz ne kadar mesela günde benimki çok mu tembel diyorum gebe de çok rahat uyuyorum hiç uyandırdığı falan yok
Aysenur_0046 Yenianne6161 evet öyle oluyorlar cnm ben hareket etmezse çok korkuyordum uyurmuş onlarda buysa :) annelik işte nasil telaslaniyorsun
Yenianne6161 Aysenur_0046 valla dün pazarı günüydü klinik açtırdım korkudan doktora :D doktora gidince de hareketlendi kafa buluyor anasiyla 😃😃😃
Aysenur_0046 Yenianne6161 hahahah :) bende bi kere çok korkmuştum hemen hastaneye randevu almıştım ama biraz uğraştım falan hissedince gitmedim ama ben sürekli dürtüklüyorum valla :) ilk kızım öyleydi şimdi yine hamileyim daha 13 haftalık bunu daha hissetmedim