Dün gece idrar yolu enfeksiyonum için doktorumun önerdiği Monurol’den (fosfomisin) bir şase kullandım. Son bir haftadır da Pyeloseptyl kullanıyorum. Ancak bu sabah tuvalete gittiğimde fark ettim ki akıntım normalden biraz farklıydı. Normalde hafif sarımsı bir akıntım olur ama bu sefer daha yoğun bir kıvamdaydı.