Kızlar selam bebişimiz geldi 😊 mükemmel bir duyguymuş ne kadar dağılsak ta uykusuz da kalsak bakımsız da olsak şu süreci hiç bişeye değişmem onu anladım :) ama bi sorunumuz var biz süt mama karışık gidiyoruz öğlen 11-12 den gece 12 ye kadar felan anne sütü alıyor vermeye çalışıyorum çünkü yetmiyor gece de genelde mama takviyesi veriyoruz. Aptamil prosyneo kullanıyoruz . Kakası katı olmamasına rağmen kabız olmamasına rağmen kendi kendine kakasını yapamıyor şuan :( bu süreç normal mi bunu yaşayan var mı ? Bugün 2. Günü hala yapamadı .