NurZenkin BuketKrnn pozitif testiniz bozuk değil.Bozuk olduğunda bulaniksi oluyor beyazlı pembeli dalgalı şekilde
Gizasy Muhtemelen idrar gerekenden fazla miktarda gitmiş. O yüzden pembelik fazla şu an. ⅔ dk ya beyazlaşacaktır. Teste göre pozitif görünüyor canım ama bence bir kan testi yaptır kesinleştir istersen 🌸 hayırlısı olsun
hilalasc İdrarı fazla damlatınca da pembelik oluyor benim ilk yaptığım test de öyleydi tekrar yaptım pozitifi gördüm sende hamile gibi görünüyorsun hayırlısı olsun ❤️