Mucizem00 Dderryaa maşallah canım erken görmüşsünüz insallah bizde haftaya 13 olucaz görürüz herhalde
Dderryaa Mucizem00 bende şuanda 14+3 oldum görürsün merak etme 🤗🤗2hafta sonraya randevu var zaman geçmiyor
Sitionline Mucizem00 benmde dönmemişti arkası dönük duruyordu 😁 sonra doktor karnımı salladı döndü hemen
Sitionline Mucizem00 işte gereksiz zamanda harekrt eder eder lazım olunca etmezler 😁 ben aç gitmiştim o yüzden cok durgundu fazla hareket etmedi bidaha testlere tok ve tatlı yiyip gircem ya üzüldüm öyle görünce 😁
Minnakanne61 Cigdem36 aynı test galiba doktor zeka testi dedi ama ben baktım ikili test ile aynı olarak yazıyordu
Minnakanne61 izmirmasali35 valla bende bilmiyorum zeka testi dedi doktor ama araştırdığıma göre ikili test olarak söyleniyor.
Mucizem00 Sitionline kıyamam ya evet bende tok girmiştim ama çok da kahvaltı yapmamıştım erken saat olduğu için canım istemedi belki ondanda kaynaklı olabılır yarın gitmeden bol nutellalı ekmek ve vişne suyu içmeyi düşünüyorum 😂😂😂😂
Depresif_polyanna Minnakanne61 evet bende baktim tarama testlerine halk arasında zeka testi deniyormuş.
AZehraa İkili test ile üçlü test farklı şeyler ikili testim normal çıkmıştı üçlü testte riskli gebelik çıktı