Fatma-K Merhabalar doğacak oğlum için müslin isim nakışlı hastane çıkışı yaptırmak istiyorum. Tavsiye edeceğiniz sayfalar ya da yerler var mı?
Sevgshn Fatma-K ben instgaramda lambkinatelierden yaptırdım çok memnun kaldım isterseniz bi gözatabilirsiniz sayfasına
Halimegamze Fatma-K forbebis diye Trendyol da sayfaları var ben Instagram dan buldum ama guvenemedim Trendyol sayfasından sipariş ettim. Güvenle sipariş verebilirsiniz. Nakışlı 10 lu hastane çıkışı 780 TL. Hemde ertesi gün kargoya verildi.
Halimegamze Gamzeli-annee evet hemen ertesi gün kargoya verildi ve hızlıca geldi. Ben memnun kaldım. Fotoğraf nasıl paylaşılıyor bilmiyorum atamadım onun için