İyi günler kizlar ocak sonu şubatin başı gibi dogumum olucak kac günde iyilesilir illa bir ay beklenmeli mi? Normal dogum oluck ilki öyleydi ama ikinci de daha mi hizli iyilesirim yoksa daha mi zor olur .Esim surekli yanimda degil isinden dolayi bende iyilestikten sonra gelsn istiyorm öyle bitkin bi sekilde evde gezmek istemiyorum da 😀Tesekkur ederm