Normal gebelik kontrolüme gitmiştim kadın doğumcum fark etti dedi mesanende ufak polip görüyorum ürolojiye görün gittim aynı gün ultrasonda göründü ama kamera ile görülmesi Lazm die kamera ile bakıldı be 2 tane polip değil tümör dendi ameliyat ile alınacak patolojiye gidicek üremeyense bitçek ama üreyense ona göre tedavi 😔