Meryemld Dün iki damla kahverengi akıntı gördüm. Hemen regl sandim ama dünden beri sadece peçeteyle silince kahverengini görüyorum. Pede hiç geçmiyor bile. 12 kasım regl olmam gerekiyordu dün böyle birşey oldu. Yerleşme olq bilirmi. Herzaman reglim dolu dolu kıpkırmızı olur
NurSena07 Merhaba, dün benimde aynı şekil lekelenmem oldu. Saat 17’den sonra da hiç olmadı. Sadece peçeteye bulaşan bir leke, reglimde 3 gün gecikti. Gebelik olma ihtimali var mı ?