Duyguakinnci Kızlar merhaba 26. haftamdayım erken doğum riskim var ve adet sancısı gibi ağrım oluyor size de oldu mu aynı sorunu yaşayan var mı?
YamurKarabulut Duyguakinnci onlar yalancı sancılar olmustu bende de ... pozisyon değiştir oturuyorsan kalk .. yürü ya da yatıyorsan yönünü değiştir .. hiç geçmezse bi duş al Emin’im geçecektir .. ara ara girip şiddetlenerek artıyorsa k zaman doktorunu ara ...
Fiiza Duyguakinnci benimde erken Doğum riskim var ve aynı haftadayız. Adet sancısı gibi ağrı oluyor. Pozisyon değiştiriyorum su içiyorum. Yağ ile masaj yapıyorum karnıma rahatlıyor.
Duyguakinnci YamurKarabulut En son 1 hafta önce olmuştu bugün şeker yüklemesi için evden çıktım eve geldiğimden beri ağrım var 😔 uyudum geçer diye ama kalktığımda hala ağrı vardı
YamurKarabulut Ulya o yerleşme ağrısı canım o da normal .. doktor zaten tehlikeli bişey olsa uyarıyor ❤
Duyguakinnci Fiiza Çok teşekkür ederim söylediklerinizi bende yapıcam doktorunuz bunun hakkında birşey söyledi mi peki?
YamurKarabulut Sonay yorulmussundur belki de .. giderek şiddetlenince felan filan tehlikeli .. ama istersen bi sor doktoruna için rahat etsin
Fiiza Duyguakinnci doktorum bu haftalar da böyle ağrıların olacağını söyledi sıklaşırsa sıkıntı dedi. Rahim ağzını kontrol etti açılma görmediğinden sıkıntı yok dedi. Bu ağrılar Doğuma hazırlık ağrısıymış. Zaten hep yatarak geçiriyorum hareket yasağım var.
YamurKarabulut Duyguakinnci aynen bende de öyle oluyor . Birde Yorgunlen bebek de az hareket ediyordu o haftalarda hissetmiyrodjm
Fiiza Duyguakinnci birde erken Doğum riski olduğu için yorulunca daha çok ağrıyor. Benim plesenta aşağıda suyum fazla Kordon dolanması var bunlardan dolayı riskli. Sizin neyden dolayı riskli?
Duyguakinnci Fiiza Rahim boyun kısalığı 19 mm olduğu için erken doğum riskimiz var daha fazla açılmaması lazım o yüzden hareket yasağı var bizde de var, azıcık hareket edince zaten hemen aşağı iniyor
gizempoyrazim Bende 26 haftalik hamileyim. Bende de ayni durum var ustelik yorulucak her hangi birsey yapmiyorum doktoruma soyledim bu durumu korkulucak bisey yok normal dedi anlayamadim bende.. ama beni tedirgin ediyo
Duyguakinnci gizempoyrazim Aynen öyle en ufak bişeyde tedirgin oluyoruz doktorumuz normal bunlar dediği halde
Fiiza Duyguakinnci Allah yardımcın olsun sağlıkla haftasında tamamlar İnşaAllah kuzu günlerini de kucağınıza alırsınız.