tubavarlikk benim aralikta nasipse olcak. Depend aldim bez olarak Molfix alicam. Göğüs pompasi pisik kremi göğüs ucu kremi aldim (dogumu tetikledigi için henüz kullanmaya baslamadim) set halinde hic almadim herşeyi istedigim tarzda ayri ayri aldım tam kış ayi oldugu icin kiyafetler zor kuruyor bolca alt üst 0-3 ay aldım. Eledigim halde suanlik 19 takim tulum ile birlikte. Herkes fazla diyor ama hem ilk olcak hevesimi almak icin hemde kış ayi makinasi kurutmasi falan o halde zor olur diye bolca aldim. Zibin suanlik uzuk kol yarim ve kisa kol karışık aldim toplam 15 tane falan duruma göre ilave edicem. 10 tane çorap, Agiz mendili 30 tane,iki cesit havlu takimi ve 5 muslin bi hemsireye vermelik normal ve bir tane kalin battaniye aldim yanima, alt açma bezi philips biberon ve emzik, puset örtüsü seti, Reflü yatağı, otomatik anakucagi park beşik, bebek arabasi aklima gelenler ☺️🌸