Kızlar benım 2 oğlum var, normalde 5. Aydan sonra gobeğım hafif görünmeye başlar, hatta kimse hamile olduğumu farketmez 6. Ayda. 47 kilo ile hamile kalıyorum doğuma yakın kilo alıyorum, şimdi 2 aylık hamileyim ve göbeğım var. Ve öyle böyle değil ekşi yiyorum ve tuz yıyorım bayılıyorum tuza ki normalde bütün yemrklerım tuz yoktur çünkü sevmem acaba kız mı bu sefer, tecrübeli hem kız hem erkek anneleri yazabilir mi? 🌝