Kızlar merhaba 38 günlük bebeğim var. İlk günler emerken süt boğazına kaçtı bayaa nefes alamadı falan sağlık ocağına koştuk ettik vs. Bu bende travma oldu. Hala da oluyor sütüm çok tazyikli sanırım. Bu yüzden hiç yalnız emziremedim çok korkuyorum yalnız emzirmeye. Eşimin uykusu da çok ağır asla uyanmıyor geceleri gündüz de işte bu yüzden kayınvalidemde kalıyoruz 1 haftadır ama artık evime gitmek istiyorum bu psikolojiden nasıl kurtulacağım ya da yine boğazına kaçarsa ne yapabilirim bilmiyorum yardım edin lütfen tek başıma müdahale edebilir miyim?